FAQ

Vi har prøvet at besvare de mest stillede spørgsmål
- hvis du stadig er i tvivl, så kontakt os

Nytår

Kan jeg bestille til nytår allerede nu?

Ja, du kan sagtens bestille til nytår allerede nu. Når du har fundet de varer, du skal bruge, fortsætter du til kassen, hvor du kan vælge dato for levering/afhentning. Her vælger du så en af dagene op til nytår. Vi pakker og afsender det dagen inden, du modtager det, så det er så friskt som muligt. Vi anbefaler at bestille i så god tid som muligt, da kan melde udsolgt for nogle varer.

Hvornår skal jeg senest bestille til nytår?

Seneste bestilling er som udgangspunkt d. 27/12, men du kan sagtens bestille til nytår allerede nu. Når du har fundet de varer, du skal bruge, fortsætter du til kassen, hvor du kan vælge dato for levering/afhentning. Her vælger du så en af dagene op til nytår. Vi anbefaler at bestille i så god tid som muligt, da kan melde udsolgt for nogle varer.

Leverer I i hele landet?

Vi leverer i hele landet med Jetpak undtagen ikke-brofaste øer.

Hvordan fungerer levering op til nytår?

Du lægger din ordre med levering enten d. 29/12 eller 30/12. Vi pakker og afsender det dagen inden, du modtager det, så det er så friskt som muligt.

Kan man selv afhente sin ordre til nytår?

Du kan sagtens selv afhente din ordre til nytår i vores butik på Viktoriagade 6, 1655 København V. Dette vælges ved kassen på hjemmesiden

Hvad er butikkens åbningstider, og kan man komme uden bestilling på forhånd?

Du kan sagtens komme ind i butikken uden bestilling på forhånd – her vil vi guide dig, så du får præcist det med hjem, som du skal bruge! Butikkens åbningstider lyder således:

24/12: Lukket
25/12: Lukket
26/12: Lukket
27/12: Lukket
28/12: Lukket
29/12: 12-18
30/12: 12-18
31/12: 10-15

Hvordan skal jeg opbevare min varer fra modtagelse og frem til nytårsaften?

Du skal opbevare alle dine varer på køl frem til nytårsaften, hvor det skal bruges.

Hvornår trækker I pengene fra min ordre?

Vi reserverer pengene på din konto, når du lægger din ordre. De trækkes endeligt, når vi afsender din pakke, eller når du kommer og henter den.

Generelt

Hvad er wagyu-graduering?

Læs mere om Wagyu graduering her.

Hvad er holdbarheden på Wagyu?

Holdbarheden på dit produkt fremgår af varedeklarationen, som også indeholder information omkring opbevaring af det pågældende produkt.
Wagyu-produkterne skal opbevares på køl ved en temperatur på mellem 0 og 5 grader. Det er vigtigt, at dit wagyu kød hurtigst muligt kommer på køl, når kødet fjernes fra kølekassen.

WagyuPusher understreger, at wagyu-kød skal spises senest 4 dage efter levering, medmindre wagyu-kødet fryses ned. Når wagyu-kødet fryses ned, kan det holde sig i op til 8 måneder.

Datoen på vores påsatte labels er til enhver tid gældende, og de påsatte labels vil altid gå forud for de generelle informationer og anbefalinger på WagyuPusher.dk, hvis indholdet af labels mod forventning måtte afvige fra de oplysninger, der fremgår af hjemmesiden.

Kødet lugter ikke som det, jeg køber i supermarkedet?

Flere af WagyuPushers produkter kommer fra lande, hvor vakuummodning benyttes. Mørheden og kvaliteten i Wagyu-kødet afhænger af dyrets race, alder, køn, stressniveau og foder. Derudover er det væsentligt, hvordan eller hvor længe kødet har fået lov at modne, da modningsprocessen er med til at modne kødets fibre. Når kødet lægges i vakuumposer, vil enzymerne i kødet således modne kødet. Når vakuumet brydes, kan der komme en særlig duft. Dette er helt normalt og aftager efter 10-15 minutter. Kødet fejler altså intet. Hvis duften ikke fortager sig efter 15 minutter, skal du kontakte os på +45 71 96 76 77 eller [email protected].

Kødets vægt stemmer ikke overens med det, jeg bestilte?

Vi gør altid, hvad vi kan, for at vægten er så præcis som muligt på alle vores produkter. Vægt er angivet i “ca.” mængde, og vægtafvigelser pr. bøf på op til 25g samt op til 100 gram på hele stykker refunderes ikke. Den angivne vægt er inklusiv afpuds på kødet.

Hvorfor er der så meget afpuds på mit kød?

Afpuds er det fedt på wagyu-udskæringen, som almindeligvis ikke spises sammen med resten af wagyu-produktet. Afpuds er en naturlig del af udskæringen, og det er naturligt, at der kan forekomme mere afpuds på nogle udskæringer end andre. WagyuPushers produkters vægt er angivet inklusiv afpuds, hvis ikke andet er oplyst.

Har I tilfredshedsgaranti?

Ja, vi har 100% tilfredshedsgaranti. Det er ekstremt vigtigt for os, at vi leverer HVER gang. Læs mere her.

Hvordan sendes jeres varer?

Vores varer sendes med Jetpak i kølekasser af flamingo med køleelementer, som sikrer den rette temperatur under hele leverancen. Jetpak leverer til hele Danmark (også Bornholm). Der tillægges en emballagepris på kr. 39,- på alle ordrer, der leveres med Jetpak.

Se leveringsbetingelser.

Jeg er ikke hjemme, når leveringen ankommer?

Du behøver ikke at være hjemme, når dine varer leveres. Når Jetpak leverer varer fra WagyuPusher, vil kuréren følge dine leveringsanvisninger. Kassen vil blive placeret foran din hoveddør, medmindre andet er oplyst. Bor du i en aflåst opgang, vil Jetpak ringe på din dør, og i tilfælde af at du ikke er hjemme, vil kuréren ringer på hos dine naboer for at få adgang til opgangen. Hvis det skulle forekomme, at Jetpak ikke kan komme ind i opgangen, vil du blive kontaktet telefonisk med henblik på at aftale nærmere omkring gennemførelse af levering.

Kan jeg ændre leveringsdato?

Hvis du vil ændre leveringsdatoen på en bestilling, bedes du kontakte WagyuPusher hurtigst muligt pr. mail på [email protected] eller på telefon +45 71 96 76 77.

Kan varen leveres til mit arbejde?

WagyuPusher sender gerne dine varer til dit arbejde. Vi følger altid dine leveringsoplysninger, men sørg for at din arbejdsgiver er indforstået med det, så pakken ikke nægtes modtaget.

Har i en fysisk butik, jeg kan hente mine varer i?

Ja, du kan afhente dine varer i vores butik på Viktoriagade 6, 1655 København V mellem 12:00-17:00 mandag-torsdag, 12:00-18:00 fredag og 10:00-15:00 lørdag. Hvis du ønsker at afhente dine varer og spare fragtomkostningerne, skal du huske at vælge afhentning, når du betaler.

Kan jeg bestille flere måneder i forvejen?

Det er muligt at bestille dine produkter flere uger ud i fremtiden. Hvis der er tale om en større bestilling, eventuelt til større private- eller erhvervsrelaterede arrangementer, er du meget velkommen til at kontakte os.

Der er brud på kølekassen?

Hvis du modtager en kølekasse, hvor der er synligt brud, bedes du gøre Xpressen opmærksom på det ved modtagelsen og samtidig kontakte os hurtigst muligt. Vi anbefaler, at du tager fotos af skaden og sender disse til [email protected].

Skal I have kølekassen retur?

Vi tager af hygiejnemæssige årsager ikke kølekasser retur. Flere af vores kunder bruger den til opbevaring af madvarer.

Hvordan laver jeg en reklamation?

Der mangler noget i min ordre?

Hvis du opdager, at der mangler noget i den leverede ordre, er det vigtigt, at du retter henvendelse til WagyuPusher hurtigst muligt. Du skal tage et foto af hele ordrens indhold sammen med dit ordrenummer og sende til [email protected]. Vi vil herefter gennemgå fejlsøgning og kompensere for det manglende produkt.

Hvordan opbevarer jeg WagyuPushers trøfler?

WagyuPusher anbefaler, at vores trøfler spises hurtigst muligt og indenfor 3-5 dage. Trøflerne opbevares køligt og i en lufttæt boks - evt. pakket ind i køkkenrulle. Skift gerne køkkenrulle dagligt.

Hvordan er fødevaresikkerheden?

Hos WagyuPusher prioriteres fødevaresikkerhed højt, hvorfor vi løbende tester og kontrollerer, at varerne holder den rette temperatur. Dette sker i samråd med fødevaremyndighederne. Se smileyrapporten her.

Er det halal?

Alt vores australske wagyu er halal. Vores japanske wagyu er IKKE halal.

Handelsbetingelser

Se vores handelsbetingelser her.

Leveringsbetingelser

Fandt du ikke hvad du ledte efter?

Hvis du ikke fandt det svar du ledte efter, kan du ringe til kundeservice på +45 71 96 76 77 eller skrive til [email protected].

    Indkøbskurv (0)
    Ingen varer i kurven.
      Beregn forsendelse
        Andre købte også
        Andre købte også